fredag 31 mars 2017

Budgivning till välgörenhet..

När jag var på dendär dansen i söndags stod där en tjej som heter Jenny Soep och målade under hela kvällen. Hon målade känslan i musiken och det blev en otroligt vacker och känslig tavla. Denna tavlan har nu kommit att auktioneras ut till förmån för Feedback Madagaskar och jag är så sugen att lägga vantarna på den.

Auktionen är slut på måndag och jag går i skolan då så jag hoppas verkligen inte att jag missar pga en kurs.


Såhär ser tavlan ut och jag är faktiskt med på ett hörn, eller snarare i mitten. Bilden är från CeilidhStockholms sida på fb och jag har fått deras godkännande att låna bilden.

Fotograf: Stina Stjernkvist

Här står Jenny och målar av hjärtans lust. Jag fick chansen att prata lite med henne i lugn och ro vilket var jättekul. Jenny är en otroligt trevlig och sympatiskt kvinna med ett hjärta av guld. Hon har sin studio inte så långt från Grammofon och jag tänkte nog åka dit någon dag. 

Men så.. gå nu in på CeilidhStockholms fb-sida och lägg ett bra bud. Pengarna går till ett bra ändamål och du får ett vackert konstverk på köpet.

Kram 

Trasselmaja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar